NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 5 de agosto de 2010

AIRE



Es la brisa de tus palabras aún cuando no hablas de amor.
Son mis sueños cuando vuelan hacia la felicidad que tan cerca de mí sembraste.
Es lo que me falta cuando no estás aquí.
Es la gracia que me hace permanecer flotando entre las nubes.
Es lo que me mantiene viva.

És la brisa de les teves paraules encara quan no parles d'amor.
Són els meus somnis quan volen cap a la felicitat que tan prop de mi vas sembrar.
És el que em falta quan no estàs aquí.
És la gràcia que em fa romandre surant entre els núvols.
És allò que em manté viva.

No hay comentarios: