NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 18 de junio de 2010

MI LUZ / LA MEVA LLUM



Eres mi luz, esa luz que me guía cuando la oscuridad me rodea, la que me da el calor de la esperanza cuando los sueños se rompen con el nuevo día.
Eres el brillo de mi mirada cuando mi corazón vuelve a latir, aquel que me delata cada vez que pienso en ti.
Eres el rayo que rompe las nubes cuando la lluvia quiere caer, lo que abre el cielo cuando empieza a clarear.

Ets la meva llum, aquesta llum que em guia quan la foscor m'envolta, la què em dóna la calor de l'esperança quan els somnis es trenquen amb el nou dia.
Ets la lluentor de la meva mirada quan el meu cor torna a bategar, aquell que em delata cada vegada que penso en tu.
Ets el raig que trenca els núvols quan la pluja vol caure, el què obre el cel quan comença a clarejar.

No hay comentarios: