NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 15 de junio de 2010

LLUEVE / PLOU


Llueve en la calle mientras las sonrisas inundan el hogar y cerca de la chimenea se puede oír hablar.
Cae un mar de dulces gotas mientras en el grupo se cuentan historias, de difuntos y fantasmas que asustan a los niños entre las miradas cómplices de sus mayores.
Una sábana de suaves gotas llenan los cristales y en las tablas los dulces hacen las delicias de todos los comensales.
Una noche de lluvia y risas, una noche de familia y amigos, una noche en la que el tiempo es sólo un juego al que no hacemos caso.

Plou en el carrer mentre els somriures inunden la llar i prop de la llar de foc se'ls pot escoltar parlar.
Cau un mar de dolces gotes mentre en el grup es conten històries, de difunts i fantasmes que espanten als nens entre les mirades còmplices dels seus majors.
Un llençol de suaus gotes omplen els cristalls i a les taules els dolços fan les delícies de tots els comensals.
Una nit de pluja i riures, una nit de família i amics, una nit en la qual el temps és només un joc al que no fem cas.

No hay comentarios: