NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 5 de junio de 2010

ENSEÑAME /ENSENYA'M


He visto en tus ojos el calor del amor mientras mis palabras se clavan como puñales en tu corazón, he tocado tus lágrimas mientras mi silencio quebraba tu alma, he sentido el dolor de mi desprecio en la tristeza de tu sonrisa y aun así continuas iluminando los momentos en los que el destino nos cruza, mantienes la fuerza del correspondido y la alegría del amado. Por favor, enséñame a amarte para llegar a darte aun que sólo sea la mitad de todo lo que tu me das.

He vist en els teus ulls la calor de l'amor mentre les meves paraules es claven com punyals en el teu cor, he tocat les teves llàgrimes mentre el meu silenci trencava l'ànima, he sentit el dolor del meu menyspreu en la tristesa del teu somriure i tot i així continues il.luminant els moments en que el destí ens creua, mantens la força del correspost i l'alegria de l'estimat. Si us plau, ensenya'm a estimar-te per arribar a donar-te encara que només sigui la meitat de tot el que tu em dones.

No hay comentarios: