NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 4 de junio de 2010

LA MÁS BELLA MELODÍA / LA MÉS BELLA MELODIA



El sol poco a poco salía por el horizonte, mientras tus aguas bañaban mis pies y mi mente navegaba en mil sueños, volando cerca de las nubes, rozando la felicidad con mis alas.
El tiempo se paró para columpiarme en sus brazos, mientras el mundo seguía girando para mostrarme todas la maravillas que él posee y brindarme la ilusión y la esperanza de su mar.
La luna aún en el cielo bailaba con su amado y de su baile salía la más bella melodía!

El sol de mica en mica sortia per l'horitzó, mentre les teves aigües banyaven els meus peus i la meva ment navegava en mil somnis, volant prop dels núvols, fregant la felicitat amb les meves ales.
El temps es va parar per a gronxar-me en els seus braços, mentre el món continuava girant per a mostrar-me totes la meravelles que ell posseeix i brindar-me la il·lusió i l'esperança del seu mar.
La lluna encara en el cel ballava amb el seu estimat i del seu ball sortia la més bella melodia!

No hay comentarios: