NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 26 de mayo de 2010

CAE EL SOL / CAU EL SOL


Cae el sol en mi espalda y con él el día se escapa entre mis dedos para entregarme a un mundo de sueños en el que los más bellos colores arden en el cielo.
Se esconde el sol frente de mis ojos y con él la luna comienza a besar al aire, inundando con su perfume, mezclando su aroma con el dulce olor de las flores y la humedad del río empapando mi cara.

Cau el sol a la meva esquena i amb ell el dia s'escapa entre els meus dits per a lliurar-me a un món de somnis en el qual els més bells colors cremen en el cel.
S'amaga el sol enfront dels meus ulls i amb ell la lluna comença a besar l'aire, inundant-ho amb el seu perfum, barrejant la seva aroma amb la dolça olor de les flors i la humitat del riu xopant la meva cara.

No hay comentarios: