NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 27 de mayo de 2010

AMISTAD / AMISTAT


Cuando el sol cae y las penas llegan, tu suavidad es la mano que me acoge, la pureza de tu amistad es la luz de la luna que ilumina aunque el camino esté oscuro y tu perfume el guía que me muestra mi futuro.
Cuando la alegría inunda mi vida tu eres la fuerza que me empuja a conseguir las metas más difíciles, el coraje que me invade para enfrentarme a cualquier bache del camino, la vitalidad que llena mis venas para hacer me triunfar.
Es por ello amistad por la que hoy como cada día me sacias con tu eterna amabilidad!

Quan el sol cau i les penes arriben la teva suavitat és la mà que m'acull, la puresa de la teva amistat és la llum de la lluna que il·lumina encara que el camí estigui fosc i el teu perfum el guia que em mostra el meu futur.
Quan l'alegria inunda la meva vida tu ets la força que m'empeny a aconseguir les metes més difícils, el coratge que m'envaeix per a enfrontar-me a qualsevol sot del camí, la vitalitat que omple les meves venes per a fer-me triomfar.
És per això amistat per la qual avui com cada dia em sadolles amb la teva eterna amabilitat!

No hay comentarios: