NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 12 de mayo de 2010

AGUA FRESCA / AIGUA FRESCA


Tan efímero y tan importante, te he visto correr como alma que lleva el diablo, escaparte ante mí y no poder hacer nada, te has resbalado entre mis dedos y no te he podido coger, me has entregado el día y robado los minutos, pero hoy como agua fresca me regalas la vida, el placer de vivir tu paso, de conseguirlo en tu carrera y llegar juntos a la meta, has puesto el horizonte ante mis ojos y el sol para mí en él, me has entregado la noche y ofrecido mil horas, hoy has hecho mio el tiempo.

Tan efímer i tan important, t'he vist córrer com ànima que duu el diable, escapolir-te davant meu i no poder fer gens, t'has relliscat entre els meus dits i no t'he pogut agafar, m'has lliurat el dia i robat els minuts, però avui com aigua fresca em regales la vida, el plaer de viure el teu pas, d'aconseguir-te en la teva carrera i arribar junts a la meta, has posat l'horitzó davant els meus ulls i el sol per a mi en ell, m'has lliurat la nit i ofert mil hores, avui has fet meu el temps.


No hay comentarios: