NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 27 de abril de 2010

NO EXISTE / NO EXISTEIX


No existe la oscuridad si tú estás a mi lado, la noche se desvanece frente a nosotros para brindarnos un eterno día de luz!
No existe la noche si tú estás a mi lado porque tu sonrisa llena el cielo de perlas de luz!
No existe el miedo si tú estás a mi lado pues tu mirada ilumina toda mi alma!

No existeix la foscor si tu estàs al costat meu, la nit s'esvaeix enfront de nosaltres per a brindar-nos un etern dia de llum!
No existeix la nit si tu estàs al costat meu ja que el teu somriure omple el cel de perles de llum!
No existeix la por si tu estàs al costat meu doncs la teva mirada il·lumina tota la meva ànima!

No hay comentarios: