NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 26 de abril de 2010

COMO NO RECORDAR / COM NO RECORDAR


Como no recordar aquel di, a si fue el primero de mi vida, dibujando en mis labios una eterna sonrisa!
Como no recordar aquel momento en el que nuestras vidas se cruzaron y el mundo paró sus vueltas, para convertirlas en el suave ritmo de un vals!
Como no recordar ese instante si las olas se pararon para dejar bajo nuestros pies la cálida arena y en nuestros corazones el suave sabor salado del mar que nos presentó!

Com no recordar aquell di,a si va ser el primer de la meva vida, dibuixant en els meus llavis un etern somriure!
Com no recordar aquell moment en el qual les nostres vides es van creuar i el món va parar les seves voltes , per a convertir-les en el suau ritme d'un vals!
Com no recordar aquell instant si les ones es van parar per a deixar sota els nostres peus la càlida sorra i en els nostres cors el suau sabor salat del mar que ens va presentar!

No hay comentarios: