NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 6 de febrero de 2010

TÚ ME NUTRES / TU EM NODREIXES


Eres mi alimento, todo lo que necesito para seguir viviendo, todo lo que me hace falta para sentir la vida.

Eres el sol que trae la luz a mis días, el astro que hace que estos tengan sentido, la estrella que da color a mi horizonte.
Eres el agua que hidrata mi piel, esas gotas de rocio que embellecen la mañana, el rio de energía que tatúa en mi futuro la perspectiva de la ilusión.
Eres el reloj que rompe el tiempo, la ola que besa la arena, la brisa que pone ante mi las flores en primavera.

Ets el meu aliment, tot el que necessito per continuar vivint, tot el que em fa falta per sentir la vida.
Ets el sol que porta la llum als meus dies, l'astre que fa que aquests tinguin sentit, l'estrella que dóna color al meu horitzó.
Ets l'aigua que hidrata la meva pell, aquestes gotes de rosada que embelleixen el matí, el riu d'energia que tatua en el meu futur de la perspectiva de la il.lusió.
Ets el rellotge que trenca el temps, l'onada que besa la sorra, la brisa que posa davant meu les flors a la primavera.

No hay comentarios: