NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 3 de febrero de 2010

CÓMO ME GUSTARÍA / COM M'AGRADARIA

Cómo me gustaría llegar a tu grandeza, saber aceptar la brisa cuando roce mi rostro para despertar del sueño de contemplarte, dejar que el sol dibuje una sombra bajo tu belleza y que el agua cubra de niebla tu inteligencia, mientras el hielo paraliza todos mis sentidos.
Cómo me gustaría brillar aunque sólo fuera la mitad de tu sonrisa, tocar el cielo como lo hacen tus palabras cuando hablas de amor y ser la raices del árbol de tu vida para llegar con ellas hasta tu corazón !

Com m'agradaria arribar a la teva grandesa, saber acceptar la brisa quan fregui el meu rostre per a despertar-me del somni de contemplar-te, deixar que el sol dibuixi una ombra sota la teva bellesa i que l'aigua cobreixi de boira la teva intel·ligència, mentre el gel paralitza tots els meus sentits.
Com m'agradaria brillar encara que només fos la meitat del teu somriure, tocar el cel com ho fan les teves paraules quan parles d'amor i ésser la raices de l'arbre de la teva vida per a arribar amb elles fins al teu cor!

No hay comentarios: