NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 18 de febrero de 2010

LORETO

Vivía en el mundo de los sueños un hada conocida como Happiness por que su sonrisa brillaba en su cara desde el mismo día en que nació, tenía un corazón lleno de bondad y un espíritu que desbordaba energía. Una noche mientras contemplaba las estrellas vio a un mundo lleno de flores, animales y suaves nubes, desde esa noche sólo soñaba con viajar a este mundo y ser parte de él, Happiness sólo tenía una meta, venir a la tierra y hacer de su sonrisa una forma de vida.
Cuando creía que su esperanza se difuminaba conoció a Illusion, un agradable duende que concedía un deseo a aquellas hadas que fueran de corazón limpio y le otorgó a Happiness su sueño, pero le dijo;
-Mientras tu sonrisa haga feliz a una persona y tu corazón regale amor permanecerás en la tierra, si tu alegría desapareciera volverías a este mundo.
- Gracias Illusion, te prometo que mi corazón irá por delante de mí y mi rostro sólo cambiará la sonrisa para mostrar un agradable risa.
-Muy bien Happiness, sólo una última cosa, allí te llamarás Loreto, que significa "lugar de laureles", como representación del triunfo del amor por encima de todas las cosas.

Vivia en el món dels somnis una fada coneguda com Happiness per que el seu somriure brillava en la seva cara des del mateix dia en què va néixer, tenia un cor ple de bondat i un esperit que desbordava energia. Una nit mentre contemplava les estrelles va veure un món ple de flors, animals i suaus núvols, des d'aquesta nit només somiava amb viatjar a aquest món i ser part d'ell, Happiness només tenia una meta, venir a la terra i fer del seu somriure un forma de vida.

Quan creia que la seva esperança es difuminaba va conèixer a Illusion, un agradable follet que concedia un desig a aquelles fades que fossin de cor net i li va atorgar a Happiness el seu somni, però li va dir;
-Mentre el teu somriure faci feliç a una persona i el teu cor regali amor romandràs a la terra, si la teva alegria desaparegués tornaries a aquest món.
- Gràcies Illusion, et prometo que el meu cor anirà per davant meu i el meu rostre només canviarà el somriure per a mostrar un agradable riure.
-Molt bé Happiness, només una última cosa, allí et diràs Loreto, que significa "lloc de llorers", com representació del triomf de l'amor per sobre de totes les coses.

No hay comentarios: