NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 15 de febrero de 2010

LA FUERZA LOS RECUERDOS / LA FORÇA ELS RECORDS

Dejé tu recuerdo en el gris de mi memoria, pero la pasión que en él reside fue imposible de apagar, quise quitarle el color que la fuerza le daba, pero su intensidad era tan grande que el arco iris en mi horizonte elevaba, cubrí con cenizas del tiempo pasado los rastros que de él había pero en Fenix se volvieron y junto a mi se alzaron.

Vaig deixar el teu record en el gris de la meva memòria, però la passió que en ell resideix va ser impossible d'apagar, vaig voler llevar-li el color que la força li donava, però la seva intensitat era tan gran que l'arc de Sant Martí en el meu horitzó elevava, vaig cobrir amb cendres del temps passat els rastres que d'ell hi havia però en Fenix es van tornar i al costat del meu es van alçar.

No hay comentarios: