NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 25 de septiembre de 2010

TIENES PODER / TENS PODER



Tienes poder sobre mí, tu suave movimiento me hace perder el norte, tu cálido abrazo logra que olvide mi fuerza y la sal de tus labios me recuerdan porque vivo.

Tens poder sobre mi, el teu suau moviment em fa perdre el nord, la teva càlida abraçada assoleix que oblidi la meva força i la sal dels teus llavis em recorden perquè visc.


1 comentario:

Anónimo dijo...

El poder que en aquesta data (19 del 9 del 2010) jo cumplia 30 anys i em rodejava dels meus millors amics, els de fa molts anys i em feien sentir (juntament amb la familia més propera) que era la persona més important del món...pel sol fet de estar plegats en un cap de setmana ple de riures, de natura i de AMOR EN TOTES LES EDATS i músiques i copes i dances i....¡¡¡¡
* Sí que puedo más, sí...¡¡¡¡ ;)