NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 21 de septiembre de 2010

GRAFFITI



Has escrito en mi piel tu nombre, has descrito mi destino, dibujado mi historia.
Has tatuado tu letra en mis poros hasta hacer de ellos tu papiro, marcado en mi alma tu signo hasta trazar su camino.
No comprendo tu belleza pero tu arte consigue paralizar me todavía en la oscura noche.
Ignoro si he de admirarte o sancionarte, sólo sé que mi piel se tiñe con el color de tu mirada, estremece con las líneas de tus manos, vibra con la exposición de tus colores.

Has escrit en la meva pell el teu nom, has descrit la meva destinació, dibuixat la meva història.
Has tatuat la teva lletra en els meus porus fins a fer d'ells el teu papir, marcat en la meva ànima el teu signe fins a traçar el seu camí.
No comprenc la teva bellesa però el teu art aconsegueix paralitzar-me encara en la fosca nit.
Ignoro si he d'admirar-te o sancionar-te, només sé que la meva pell es tenyeix amb el color de la teva mirada, s'estremeix amb les línies de les teves mans, vibra amb l'exposició dels teus colors.



No hay comentarios: