NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 29 de julio de 2010

SOL


Que no lograría sólo mirándote? En tu cielo mi imaginación vuela hasta alcanzar las estrellas que en tu mar lanzo para ponerlas a tus pies.
¡Cuánto me das! ¡Que tu solo me da abrigo y tu playa un hogar!
Eres tan lindo que en tu rostro o me atrevo Amira sin mis ojos antes ocultar!

Que no aconseguiria només mirant-te? En el teu cel la meva imaginació vola fins a aconseguir les estrelles que al teu mar llenço per a posar-les als teus peus.
Quant em dónes! Que el teu sol em dóna abric i la teva platja una llar!
Ets tan bufó que al teu rostre o m'atreveixo amirar sense els meus ulls abans ocultar!

No hay comentarios: