NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 31 de julio de 2010

ME QUIERE O... / M'ESTIMA O...



Está saliendo el sol y las nubes ya no eclipsan mi alma, la brisa a secado mis lágrimas y aún tengo en mi mano la última margarita del verano, apenas me atrevo a frotarla y mentalmente retiro sus pétalos, uno a uno con la delicadeza que el miedo da, me quiere o. ...

Està sortint el sol i els núvols ja no eclipsen la meva ànima, la brisa a assecat les meves llàgrimes i encara tinc en la meva mà l'última margarita de l'estiu, tot just m'atreveixo a fregar-la i mentalment retiro els seus pétals, un a un amb la delicadesa que la por dóna, m'estima o....

No hay comentarios: