NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 31 de julio de 2010

OSCURIDAD / FOSCOR



Te quiero aún cuando la oscuridad del silencio ensordece mi alma.
Lanzaste el anzuelo y en mi corazón directo diste, no se cuando fue, ni cómo lo llegaste a hacer, no recuerdo en el lugar que sucedió, ni si ya te había visto antes paseando por el mar de mis emociones.
Sólo se que tu voz es la batuta que marca el ritmo en mi pulso, que tenerte cerca, aunque el espacio nos separe, hace que mis labios sólo sepan sonreír y que pensar en ti de sentido al día y luz por la noche.

T'estimo encara que la foscor del silenci ensordeix la meva ànima.
Vas llançar l'ham i en el meu cor directe vas donar, no quan va ser, ni com ho vas arribar a fer, no recordo en el lloc que va succeir, ni si ja t'havia vist abans passejant pel mar de les meves emocions.
Només que la teva veu és la batuta que marca el ritme en el meu pols, que tenir-te a prop, encara que l'espai ens separi, fa que els meus llavis només sàpiguen somriure i de pensar en tu de sentit al dia i llum a la nit.


No hay comentarios: