NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 10 de julio de 2010

MI PASADO / EL MEU PASSAT


Eres mi pasado, el hogar donde habitaron aquellos que crearon los caminos por donde hoy transcurre mi vida.
Eres mi historia, aquella que con sangre se escribió en las hojas del tiempo y aún hoy el viento susurra.
Eres mi roca, en la que la historia ha dejado grietas en las que la mano del tiempo ha ido escondiendo sus secretos.
Eres el pasado que dio paso a mi presente para mostrarme el futuro, la historia que los labios cuentan sólo para los oídos de los niños, la roca que me da fuerza en los momentos malos, asiento ante mi agotamiento y cobijo en los días de tormenta.

Ets el meu passat, la llar on van habitar aquells que van crear els camins per on avui transcorre la meva vida.
Ets la meva història, aquella que amb sang es va escriure en les fulles del temps i encara avui el vent murmura.
Ets la meva roca, en la qual la història ha deixat esquerdes en les quals la mà del temps ha anat amagant els seus secrets.
Ets el passat que va donar pas al meu present per a mostrar-me el futur, la història que els llavis conten només per a les oïdes dels nens, la roca que em dóna força en els moments dolents, seient davant el meu esgotament i recer en aquells dies de tempesta.

No hay comentarios: