NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 9 de julio de 2010

MAÑANA / MATÍ


No existe mejor mañana que la que empieza caminando por la carretera de los sueños y tú en mi horizonte. Mirarte el corazón me duele, me ciega, pero sólo con ver en mi sombra tu presencia ... ya soy feliz.
Tu ausencia deja un vacío que sólo la hada de los sueños puede hacer que él sobreviva y pueda respirar hasta el siguiente día. Es tu calor el que mantiene mi vida y el suave roce de uno de tus dedos en mi frente el cual cada mañana me marca el camino a seguir.

No existeix millor matí que el què comença caminant per la carretera dels somnis i tu en el meu horitzó. Mirar-te al cor em fa mal, em cega, però només amb veure en la meva ombra la teva presència... ja sóc feliç.
La teva absència deixa un buit que només la fada dels somnis pot fer que a ell sobrevisqui i pugui respirar fins al següent dia. És la teva calor el qual manté la meva vida i el suau frec d'un dels teus dits en el meu front el quin cada matí em marca el camí a seguir.





No hay comentarios: