NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 8 de julio de 2010

FAROLA / FANAL


Cae la noche y en el horizonte se puede escuchar el suave ruido del sol entrando en el mar, apagándose la luz del día y la luna aún no se atreve a salir, la oscuridad se apodera poco a poco de las calles hasta que tú con tu tímida mirada nos iluminas.
Los enamorados de tu luz huyen, buscando lejos de ti su cómplice sombra. Nadie te mira, todos te ignoran, pero cuando el eterno sueño te llega todos te añoran. Tu madre fue una estrella y tu padre el mismo hierro, aunque ni en sueños tu belleza vieron.

Cau la nit i en l'horitzó es pot escoltar el suau soroll del sol entrant en el mar, va apagant-se la llum del dia i la lluna encara no s'atreveix a sortir, la foscor s'apodera de mica en mica dels carrers fins que tu amb la teva tímida mirada ens il·lumines.
Els enamorats de la teva llum fugen, buscant lluny de tu la seva còmplice ombra. Ningú et mira, tots t'ignoren, però quan l'etern somni t'arriba tots t'enyoren. La teva mare va ser una estrella i el teu pare el mateix ferro, encara que ni en somnis la teva bellesa van veure.

No hay comentarios: