NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 5 de mayo de 2010

TIERRA, MAR Y AIRE / TERRA, MAR I AIRE


Entre el bosque de mis sueños saliste como un velero para navegar en el mar de dudas de mi alma, y el suave viento te llevó hasta el centro de mi corazón.
En las aguas del pasado crecieron nuestros recuerdos, bailando entre sus olas al ritmo de nuestras palabras que en el silencio surcaban.
Sobre las montañas volamos, para en el amor ponernos y entre bosques y mares un futuro ir creando.


D'entre el bosc dels meus somnis vas sortir com un veler per a navegar en el mar de dubtes de la meva ànima, i el suau vent et va dur fins al centre del meu cor.
En les aigües del passat van créixer els nostres records, ballant entre les seves ones al ritme de les nostres paraules que en el silenci solcaven.
Sobre les muntanyes vam volar, per a en l'amor posar-nos i entre boscos i mars un futur anar creant.

No hay comentarios: