NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 22 de abril de 2010

RECORDANDO / RECORDANT


Estás tan lejos que tu sombra ha perdido su forma y tu perfume es sólo parte de mi recuerdo, tanta es la distancia que nos separa que sólo mi memoria lleva de nuevo tus palabras hasta resonar en mi interior tus promesas.
Pero sé que volverás, que la luna te llevará de nuevo a mi lado y que entonces nuestro amor romperá con el espacio, haciendo de ambos una sola alma!

Estàs tan lluny que la teva ombra ha perdut la seva forma i el teu perfum és només part del meu record, tanta és la distància que ens separa que només la meva memòria porta de nou les teves paraules fins a ressonar en el meu interior les teves promeses.
Però sé que tornaràs, que la lluna et portarà de nou al meu costat i que llavors el nostre amor trencarà amb l'espai, fent de tots dos una sola ànima!


No hay comentarios: