NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 21 de abril de 2010

DOLOR


Te he regalado mi sonrisa, mis brazos y mis años, te he entregado mi corazón hasta mi alma y todo ello sin padirte nara a cambio.
He hecho tuyos mis días y confiado mi presente, he dejado mi pasado en la estela de tu historia y avandonado un futuro sólo por ti.
y a cambio, ¿tú qué me has dado? si el barco de mis labios naufragó en un oceano de lágrimas, mis brazos encontraron el muro de tus manos, perdí mi alma y mi corazón se quebró en el silencio de la ignorancia.
¿Qué has hecho conmigo? que mis noches se hicieron eternas uniendose entre ellas con la deseperación de la impotencia, mi pasado se difuminó entre lineas de Rimel y el futuro un horizonte de deseperación.
¿Qué debo agradecerte? Cuando has logrado que los pilares de mi vida se derrumben entre las ruinas de tus palabras y las cenizas de unos hecho ruines.



T'he regalat el meu somriure, els meus braços i els meus anys, t'he entregat el meu cor fins la meva ànima i tot això sense padirte Nara a canvi.
He fet teus els meus dies i confiat el meu present, he deixat el meu passat en el deixant de la teva història i avandonado un futur només per tu.
i a canvi, tu què m'has donat? si el vaixell dels meus llavis va naufragar en un oceà de llàgrimes, els meus braços van trobar el mur de les teves mans, vaig perdre la meva ànima i el meu cor es va trencar en el silenci de la ignorància.
Què has fet amb mi? que els meus nits es van fer eternes unint-se entre elles amb la desesperació de la impotència, el meu passat es va difuminar entre línies de rímel i el futur un horitzó de desesperació.
Com agrair? Quan has aconseguit que els pilars de la meva vida s'ensorrin entre les ruïnes de les teves paraules i les cendres d'uns fet roïns.

No hay comentarios: