NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 22 de abril de 2010

MI HOGAR / LA MEVA LLAR


Mi hogar es ese lugar en el que mi corazón late, en el que en el silencio puedo escuchar tus palabras aún cuando ya no estás, donde el sol tiene tu cara y las estrellas tu sonrisa.
Mi hogar son estas piedras que nos han visto pasear, aquellas que nos han escuchado discutir por pequeñas tonterías para después reconciliarnos en un tierno abrazo, aquellas que dieron fundamento a nuestra historia, que el futuro le contarán que hicimos ser.
Mi hogar es esta agua que saciar nuestra sed en la infancia, la cual reflejó nuestros días uniendolos entre ellos para formar nuestras vidas, la que nos llovió en primavera para crear en nuestros mundos un río de sabiduría y experiencia.

La meva llar és aquell lloc en el qual el meu cor batega, en el qual en el silenci puc escoltar les teves paraules encara quan ja no estàs, on el sol té la teva cara i les estrelles el teu somriure.
La meva llar són aquestes pedres que ens han vist passejar, aquelles que ens han escoltat discutir per petites ximpleries per a després reconciliar-nos en una tendra abraçada, aquelles que van donar fonament a la nostra història, les quals al futur li contaran qui vam ser.
La meva llar és aquesta aigua que va sadollar la nostra set en la infància, la qual va reflectir els nostres dies uniendolos entre ells per a formar les nostres vides, la qual ens va ploure en primavera per a crear en els nostres mons un riu de saviesa i experiència.

No hay comentarios: