NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 20 de enero de 2010

TÚ / TU


Eres alimento que nutre mi alma, el sabor que da color a mi corazón, la vida que corre por mis venas, el polen que siembra de alegría todos mis días, los pétalos que dan techo a mi hogar, la flor que embellece mis ojos.

Ets l'aliment que nodreix la meva ànima, el sabor que dóna color al meu cor, la vida que corre per les meves venes, el pol·len que sembra d'alegria tots els meus dies, els pètals que donen sostre a la meva llar, la flor que embelleix els meus ulls.

No hay comentarios: