NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 20 de enero de 2010

DIME / DIGUES-ME


Dime entre murmullos lo que tu mirada dice a gritos, explícame al oído las heridas que la vida hizo en tu corazón, cuéntame los surcos que el tiempo creó en tu alma, narrame todas esas penas que ayer te hicieron llorar, que yo te quiero escuchar, quiero sufrir contigo hasta lograr que mis lágrimas sean una con las tuyas y que mi sonrisa te ilumine un nuevo día.

Digues-me entre murmuris el que la teva mirada diu a crits, explicame a cau d'orella les ferides que la vida va fer en el teu cor, conta'm els solcs que el temps va crear en la teva ànima, narra'm totes aquestes penes que ahir et van fer plorar, que jo et vull escoltar, vull sofrir amb tu fins a assolir que les meves llàgrimes siguin una amb les teves i que el meu somriure t'il·lumini un nou dia.

No hay comentarios: