NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 20 de enero de 2010

... más sencillez / ...més senzillesa


... más sencillez. Busqué tanto una vida que me olvidé de vivirla, deseé tanto reir que me perdí la belleza de una sonrisa, quise tanto amar que no me di cuenta cuando era querida, me anhelaba encontrar el sol impidiéndome ver las estrellas, perdí mi mirada en el horizonte imposibilitándome contemplarte, luché tanto por mis sueños que me olvidé de soñar!

...més senzillesa. Vaig buscar tant una vida que em vaig oblidar de viure-la, vaig desitjar tant riure que em vaig perdre la bellesa d'un somriure, vaig voler estimar tant que no em vaig adonar quan era estimada, vaig anhelar trobar el sol impedint-me veure les estrelles, vaig perdre la meva mirada en l'horitzó impossibilitant-me contemplar-te, vaig lluitar tant pels meus somnis que em vaig oblidar de somiar!

No hay comentarios: