NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 4 de febrero de 2011

TANTO / TANT


Te he amado tanto que el aire ardía en mis pulmones sólo con oler tu fragancia, tanto que si amar concediera la vida eterna llegaría a ver el final de la misma tierra, tanto que ser feliz era el único estado que conocía, tanto que era primavera cada día en mi corazón, tanto que nací el día en que te conocí y la muerte me abrazaba sólo de pensar en que no pudieras estar junto a mi.
Te he amado tanto que mis lágrimas no rodarían aun si tu paso te alejase de mi, tanto que si partieras lo único que desearía es que el mar sobre el que vivas te mostrase el más bello amanecer, tanto que si volaras de mi vera te regalaría mis alas para que alcanzases la eternidad, tanto que aun si desaparecieras de mi mundo te entregaría el universo para que en el pudieras crear tu hogar.



T'he estimat tant que l'aire cremava en els meus pulmons només amb fer olor la teva fragància, tant que si estimar concedís la vida eterna arribaria a veure el final de la mateixa terra, tant que ser feliç era l'únic estat que coneixia, tant que era primavera cada dia en el meu cor, tant que vaig néixer el dia en què et vaig conèixer i la mort m'abraçava només de pensar que no poguessis estar al costat de la meva.
T'he estimat tant que les meves llàgrimes no rodarien àdhuc si el teu pas t'allunyés del meu, tant que si partissis l'única cosa que desitjaria és que el mar sobre el qual vives et mostrés el més bell clarejar, tant que si volessis de la meva vora et regalaria les meves ales perquè aconseguissis l'eternitat, tant que àdhuc si desapareguessis del meu món et lliuraria l'univers perquè en el poguessis crear la teva llar.



No hay comentarios: