NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 24 de enero de 2011

FLOR


Son tus suspiros el aliento que llena mis pulmones, tus pétalos las estrellas que brillan en mi firmamento, tu corazón el sol que me ilumina. Es tu tallo la guía que me conduce al cielo, tu color el abanico que me da aire en los asfixiantes días de agosto, tus raíces lo único que me mantienen en tierra firme y tu imagen la que me hace volar con fructífera imaginación.



Són els teus sospirs l'alè que omple els meus pulmons, els teus pètals els estels que brillen en el meu firmament, el teu cor el sol que m'il•lumina. És la teva tija la guia que em condueix al cel, el teu color el ventall que em dóna aire en els asfixiants dies d'agost, les teves arrels l'única cosa que em mantenen en terra ferma i la teva imatge la que em fa volar amb fructífera imaginació.



No hay comentarios: