NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 1 de noviembre de 2010

EFÍMEROS RECUERDOS / EFÍMERS RECORDS


Efímeros recuerdos grabados en mi corazón que hacéis de la historia un adorable presente, sois vosotros el que fundamentasteis mi pasado los cuales construis mi futuro. Escogidos entre los más bonitos os evoco a mi gusto haciéndome sentir cada instante como único. Entre las flores la más bella, la memoria me brinda la oportunidad de saborearos cuando quiero.


Efímers records gravats en el meu cor que feu de la història un adorable present, sou vosaltres el que vau fonamentar el meu passat els quals construïu el meu futur. Escollits entre els més bonics us evoco al meu gust fent-me sentir cada instant com únic. Entre les flors la més bella, la memòria em brinda l'oportunitat d'assaborir-vos quan vull.

No hay comentarios: