NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 28 de septiembre de 2010

BAILAMOS / BALLEM


Bailamos hasta que nuestras almas se fundan en una sola.
Bailamos con la música que nuestros corazones enamorados crean cuando estamos juntos, y dejamos que el ritmo invada nuestros cuerpos.
Bailamos hasta sentir que el mundo que nos rodea se convierte en una suave niebla y que el color nace de nuestros rostros enrojecidos.
Bailamos hasta que la fría roca que hay bajo nuestros pies se vuelva suave y calida arena.

Ballem fins que les nostres ànimes es fonguin en una sola.
Ballem amb la música que els nostres cors enamorats creen quan estem junts, i deixem que el ritme envaeixi els nostres cossos.
Ballem fins a sentir que el món que ens envolta es converteix en una suau boira i que el color neix dels nostres rostres enrogits.
Ballem fins que la freda roca que hi ha sota els nostres peus es torni suau i calida sorra.

No hay comentarios: