NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 27 de septiembre de 2010

AMADA MIA / AMADA MEVA


Tu belleza me hipnotiza, ejerce sobre mí un poder que ningún ser humano ha logrado nunca.
El reflejo del sol en tu piel me deslumbra haciendo que mis pasos siempre se dirijan hacia ti.
Tu voz, como canto de sirena logra que se me erice el bello con sólo recordarla.
Tu olor cala en mí de tal manera que sólo con cerrar los ojos y estando en cualquier lugar del mundo, sigue siendo mi perfume.
Amante vengativa! y tú me lo pagas así? arañas mi piel y rompes mi equilibrio hasta hacerme caer en lo más profundo de los sueños!

La teva bellesa m'hipnotitza, exerceix sobre mi un poder que cap ésser humà ha assolit mai.
El reflex del sol en la teva pell m'enlluerna fent que els meus passos sempre es dirigeixin cap a tu.
La teva veu, com cant de sirena assoleix que es m'estarrufi el bell amb només recordar-la.
La teva olor cala en mi de tal manera que només amb tancar els ulls i estant en qualsevol lloc del món, segueix sent el meu perfum.
Amant venjativa! i tu m'ho pagues així? aranyes la meva pell i trenques el meu equilibri fins a fer-me caure en el més profund dels somnis!


No hay comentarios: