NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 22 de febrero de 2010

HE PERDIDO / HE PERDUT

He perdido la voz gritando tu nombre, hasta que el eco de las montañas lo hizo suyo.
He perdido el imán de mi brújula buscando el norte de mi vida, hasta que tú me mostraste un mundo mejor.
He perdido el sol de mi horizonte en la fria noche de invierno, hasta que el brillo de tu corazón le devolvió la luz a mis días.
He perdido la fuerza de mis manos, hasta que las tuyas me regalaron la grandeza de la confianza.
He perdido la fe en el amor, hasta que tú me enseñaste el verdadero sentido del verbo amar.

He perdut la veu cridant el teu nom, fins que el ressò de les muntanyes ho va fer seu.
He perdut l'imam de la meva brúixola buscant el nord de la meva vida, fins que tu em vas mostrat un món millor.
He perdut el sol del meu horitzó a la freda nit d'hivern, fins que la brillantor del teu cor li va tornar la llum als meus dies.
He perdut la força de les meves mans, fins que les teves em van regalar la grandesa de la confiança.
He perdut la fe en l'amor, fins que tu em vas ensenyar el veritable sentit del verb estimar.

No hay comentarios: