NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 10 de septiembre de 2017

SANT BOI


Esta mañana mientras tus calles aún dormían, he podido pasear entre los recuerdos de una ciudad, recorriendo cada uno de tus rincones como mi hogar que eres.
He caminado por tus venas , respirado de tu pulmón y  bebido de tu rio, mientras el sol iniciaba su ascenso y acariciaba mi rostro. He contemplado como poco a poco la vida te despertaba y me permitías ser parte de ella.
Entre tus brazos nací y en tus entrañas crecí,  eres tan parte de mi historia como yo de la tuya. En silencio callamos nuestros secretos, a voces gritamos nuestras alegrías y juntos hacemos el día a día.


Aquest matí mentre els teus carrers encara dormien, he pogut passejar entre els records d'una ciutat, recorrent cadascun dels teus racons com la meva llar que ets.
He caminat per les teves venes, respirat del teu pulmó i begut del teu riu, mentre el sol començava el seu ascens i acariciava el meu rostre. He contemplat com a poc a poc la vida et despertava i em permeties ser part d'ella.
Entre els teus braços vaig néixer i en les teves entranyes vaig créixer, ets tan part de la meva història com jo de la teva. En silenci callem nostres secrets, a veus cridem les nostres alegries i junts fem el dia a dia.

No hay comentarios: