NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 1 de abril de 2010

EMBRUJADA / EMBRUIXADA


"Cuando caiga el sol y salga la septima luna, si eres capaz de amar, tu figura humana volverá. Si por el contrario tu corazón es incapaz de sentir, como gato el resto de tu vida habras de vivir!"
Era la propietaria de su mundo en el que nunca faltó nada, pero de desgracia y sufrimiento llenaba todo lo que tocaba. Incapaz de amar a alguien que no fuera ella rompía corazones con sólo caminar. Pero una noche, el duende del amor un conjuro le hizo, en el que como gato viviría hasta que fuera capaz de amar como ella había sido estimada.
 
"Quan caigui el sol i surti la septima lluna, si ets capaç d'estimar, la teva figura humana tornarà. Si pel contrari el teu cor és incapaç de sentir, com gat la resta de la teva vida habras de viure!"
Era la propietària del seu món en el qual mai va faltar gens, però de desgràcia i sofriment omplia tot el que tocava. Incapaç d'estimar a algú que no fos ella trencava cors amb només caminar. Però una nit, el follet de l'amor un conjur li va fer, en el qual com gat viuria fins que fos capaç d'estimar com ella havia estat estimada.



No hay comentarios: